For any pieces of hardware directly related to Speeduino (ie Boards, components etc)
By Hasse.69
#6497
No more boards.

Best regards , Hasse
Last edited by Hasse.69 on Thu Feb 16, 2017 10:42 pm, edited 2 times in total.
By marntell
#6510
Hej är intresserad av ett eller två kort. Undrar bara hur du kan sälja till 1/3 av priset som speeduino? Antar alltså att de är kopior. Men allt fungerar som det ska? Undar även om du vill hålla nån support om jag inte skulle få ihop det?

Vill du gå det bra med mailkontakt: marntell@hotmail.se

//Oskar M
By Hasse.69
#6519
So the postal adress is Jarmo from Finland? :?
Even if you got excellent postalservice i doubt it will end up at your doorstep. ;)
I am more then willing to send to Finland again , but you need to be more specific.

Best regards , Hasse.
By Hasse.69
#6546
Jamppo got three boards on the way to Finnland.
So 2 left.
User avatar
By KaxLon
#6564
Hur kan du anta att det är kopior? Speeduino är ju ett open source project. Dvs tillverka egna kort, modda koden till ditt eget behov osv.
Gissar på att Hasse inte har nån större lust att ge timtals timmar support för ett kort han sålt för 60 spänn, som dessutom kör kod som ändras varje vecka av utvecklaren.
Oskar jag tror nog att du bör läsa igenom forumet i sin helhet.
Att köra ett öppet system på sin motor så är man beredd på att lägga ner massor av tid och eventuella ras som du inte kan skylla på nån annan än dig själv.

Förstår du hur jag menar? Jag vill inte låta som en dryg jävel men vill ändå vara helt ärlig.

marntell wrote:Hej är intresserad av ett eller två kort.
Undrar bara hur du kan sälja till 1/3 av priset som speeduino? Antar alltså att de är kopior. Men allt fungerar som det ska? Undar även om du vill hålla nån support om jag inte skulle få ihop det?

Vill du gå det bra med mailkontakt: marntell@hotmail.se

//Oskar M
By Hasse.69
#6576
Jepp!
And where should i send it? :lol:
Only one left....

With the help of an example at https://www.nursin[…]

Always going to be one, I have completed 3 convers[…]

Do i have to do something in arduino software ? i […]

STM32 development

Not yet, I have been too busy to look into it but […]

Still can't find what you're looking for?